torsdag 25. mars 2010

Award


Jeg har fått en award av søte, gode Siri, det var veldig hyggelig, tusen takk, Siri, blir helt rørt av de fine tingene hun skriver om meg! Men hvis det er noen som er en helt her, så er det ihvertfall Siri! Ei beintøff jente som har større utfordringer i hverdagen enn de fleste i det hele tatt kan forestille seg, men likevel er hun positiv og hjertevarm og tar seg tid til å ha omtanke og gi trøst og støtte hvis noen sliter, noe jeg er så heldig å få nyte godt av og som betyr utrolig mye for meg! Tusen takk for at du er den du er Siri, jeg er veldig glad og føler meg priviligert som får kjenne deg!

Jeg skal visst skrive 10 ting som gjør meg glad:
  • Deilige knuseklemmer fra barna mine - øyenstenene mine
  • Glade barneansikter
  • Krype inntil min gode snille mann om kvelden
  • Sove lenge
  • Gode stunder med ekte venner
  • Sommer, sol og sjø
  • Sjokolade og grønn Farris
  • Ballett
  • Shopping
  • Fysisk fostring i fri luft
Så skal awarden visstnok sendes videre med begrunnelse til 10 nye, men der har jeg ikke sjans. Jeg kjenner ikke så mange som blogger, og de fleste av bloggerne jeg kunne gitt en award har allerede fått en eller fler.
Men de jeg ville gitt en award foruten Siri, men som alt har fått er altså:
  • Gøril, som jeg har blitt veldig glad i, som er så herlig og god, og jeg er så lei for at hun måtte oppleve det samme som meg. Hun skriver så sterkt, ærlig og hudløst i bloggen sin om det å være mamma til og det å miste en umistelig hjerteskatt.
  • Og Una også, enda en som deler min skjebne som mamma til en for lite, som har en nydelig, sorgvakker blogg til minne om sin tapre og høyt savnede prinsesse.
  • Og så vil jeg gi en til min besteste venninne Siv (som heldigvis nettopp har begynt å blogge!) som jeg har kjent i snart 20 år, vennskapet vårt har klart seg gjennom mye turbulens, vi har hatt oppturer og nedturer og begge har vi hatt mye motgang og store utfordringer i livet og ikke alltid hatt mulighet til å være der så mye for hverandre som vi kunne ønske, men nå som det ser ut til at vi skal komme nærmere hverandre igjen sånn rent geografisk, så skal vi leke masse sammen!
Blogger jeg ellers liker å følge men hvor jeg ikke kjenner forfatteren kan ses i bloggrullen min.

3 kommentarer:

Siri sa...

Kjære, gode, fine Plomma. Tusen takk for fine (om enn ufortjente) ord! Jeg ble veldig rørt, og det betyr så mye når det kommer fra deg. Du er med meg i tankene, hver dag, og jeg er glad for å ha deg i livet mitt.

En stor knuseklem fra meg

Una sa...

Nei men, nå ble jeg jammen overrasket en gang til!! Tusen takk, Plomma, for så nydelige, varmende ord om bloggen min og for Award!

Jeg setter sånn pris på å ha blitt "kjent" med deg her i blogverdenen vår, jeg setter deg veldig høyt.

Som jeg skrev til Siri, ble jeg nå litt usikker på om jeg skal sende Award videre til andre (de fleste jeg isåfall ville gitt til, har allerede fått:) ), uansett så ble jeg glad og overrasket!
Og dette ble en fin start på en ellers så spesiell påske...

Tusen takk igjen, og riktig God Påske til deg!

Varm klem.

Siv sa...

Hey, jeg fikk en award!!! (";)Tusen tusen takk vennen min. Du er verdens søteste og jeg er så heldig som har deg som bestevenn (";) Jeg gleder meg så masse til å flytte nærmere, så vi kan sees ofte. Gla i deg, vennen! Goklem